/Files/images/vchitel_stor/на потфоліо - копия - копия.JPGАвтопортрет учасника «Я – педагог і особистість»

Ще навчаючись у школі знала, що буду вчителем. Мене завжди вабило бурхливе шкільне життя, можливість кожного дня удосконалювати себе духовно, навчати та навчатися.

«Навчання – це мистецтво, а не ремесло – у цьому корінь учнівської справи. Перепробувати десять методів і вибрати свій, передивившись десять підручників і не дотримуватись жодного повністю - ось єдино можливий шлях живого навчання» - цього кредо дотримуюсь у своїй діяльності.

Готуючись до кожної зустрічі з учнями, ретельно добираю необхідні матеріали, творчо використовую інноваційні технології. Щоб підвищити інтерес до уроку, намагаюся максимально залучити дітей у навчальний процес: робота в малих групах, колективно-групове навчання, ситуативне моделювання, розв’язання проблемних питань на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Навчаю учнів знаходити інформацію та працювати з нею, планувати, передбачати, аналізувати й оцінювати, бути готовим до змін. Допомагаю вихованцям зрозуміти й знайти себе, спробувати в найрізноманітніших видах діяльності, підготуватися до життя в сучасному складному світі.

Мені пощастило, що я працюю з учнями різного віку. У 5-7 класах діти ще відверті, з ними можна працювати у формі гри. У роботі зі старшими учнями – свої переваги: вони вже мають аналітичне мислення, точніше можуть висловлювати своє ставлення до тих чи інших фактів, подій.

Учити важко, а зрозуміти сутність цього процесу ще важче. Тому моєю самоціллю завжди є глибинне розуміння своєї діяльності. Вмотивувати, спонукати до результативної роботи, до отримання успіху та насолоди самим процесом вчення і є одним із головних завдань, яке турбує мене сьогодні та спонукає шукати нові шляхи реалізації проблеми.

Особистим прикладом, способом життя намагаюсь побудувати такі відносини в колективі, щоб кожна дитина відчувала свою значимість, особливість. Розумію, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до пошуково-дослідницької роботи. Намагаюся знаходити в кожному щось хороше, розвиваю його. Найбільша гордість - мої учні - призери та переможці історичних конкурсів, олімпіад.

Робота в школі надає багато тепла, радості, упевненості в собі, у своїх дітях, проте це неможливо без терпіння, поваги та любові до своїх учнів.

На мою думку, складових успіху вчителя небагато: потрібно мати власний стиль викладання, добре володіти навчальним матеріалом, застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми й засоби навчання, постійно поповнювати знання, бути сучасною людиною, уміти розповідати так, щоб зацікавити учнів своїм предметом.

Кiлькiсть переглядiв: 15

Коментарi